بازار کفش چیست؟

با توجه به نیاز روز و جامعه جهانی در دنیای امروز روش‌های سنتی بازریابی و خرید و فروش که به صورت حضوری و بر اساس موقعیت جغرافیایی بوده کم رنگ شده است.  توسعه اینترنت روش‌های تبلیغات، خرید و فروش ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در این روش، هر روز تعداد بیشتری از کسب و کارها را به تجربه‌ی آن و تغییر الگوهای متداول قبلی ترغیب می‌کند. این روش هماهنگی بیشتری با شرایط کسب و کار امروزی دارد و ویژگی‌های این نوع بازاریابی و خرید و فروش با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ تر شده است.
آگاهی انسان‌ها و میل به توسعه، آن‌ها را مجاب می‌کند که با تغییر الگوهای قدیمی و ناکارآمد کسب و کار، هوشمندانه‌تر و امروزی‌تر عمل کنند. این روش به خریداران و مخاطبان تخصصی هم، با ایجاد تنوع و حق انتخاب کمک می‌کند که آن‌ها همراه همیشگی کسب و کارهای هدف باشند و بدون نیاز به مراجعه حضوری در جریان جدیدترین محصولات قرار گیرند.
شرکت دیجی پنل با راه اندازی سایت  بازار کفش با هدف بازاریابی و برندینگ محصولات داخلی وگسترش تجارت الکترونیک اقدام به پیاده‌سازی اولین سامانه تخصصی در حوزه کفش و صنایع وابسته نموده است و بستر مجازی خرید و فروش مستقیم داخلی و صادراتی برای معرفی بنگاه‌ها و محصولات فعالان این حوزه فراهم کرده است.
میل به حضور در بازارهای جهانی و صادرات کفش همیشه به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان کفش بوده که از دلایل ضعف در این حوزه می‌توان کیفیت و قیمت نامطلوب برخی تولیدات، ضعف در تبلیغات، همچنین نداشتن مدیریت علمی در خصوص راهیابی به بازارهای هدف و همچنین رقابت‌های نادرست و نبود یک اتحاد درون صنفی برای کامل بودن سبد کالای ارائه شده دانست. 
  • سایت بازار کفش با شناسایی این نقاط ضعف، سعی در ایجاد یک زنجیره واحد برای در تلاش برای ایجاد یک بستر مناسب برای فعالان در صنعت کفش را دارد.
  • سایت بازار کفش بعنوان یک market place کفش، مانند یک مرکز فروش تخصصی می‌باشد که فعالان این حوزه می‌توانند در آن به تبلیغات، بازاریابی و خرید و فروش بپردازند.
  • این امکان برای خریداران عمده کفش فراهم شده است که بدون واسطه، به محصولات بنگاه‌ها دسترسی داشته و بدون واسطه از آن‌ها خرید نمایند. همچنین برای سهولت در خرید و فروش امکان خرید بصورت آنلاین فراهم شده که خریداران بتوانند محصول مورد نظر را به قیمت کارخانه سفارش و وجه آن را بصورت آنلاین پرداخت نمایند. این اطمینان به خریداران داده می‌شود که در صورت خرید آنلاین در سایت، پس از دریافت مرسوله اگر محصول معیوب یا مغایر سفارش باشد، امکان مرجوع نمودن کالا و عودت وجه وجود دارد.
  • در سایت بازار کفش تولیدکنندگان  به عنوان کاربر، دسترسی برای ویرایش اطلاعات کارخانه و حذف و اضافه نمودن محصولات و نوشتن جزییات و توضیحات برای محصولات خود را دارند.
  • سایت بازار کسب دارای نماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت،معدن و تجارت همچنین مجوز ساماندهی کسب و کارهای مجازی می‌باشد و از آغاز فعالیت خود افتخار همراهی برندهای مطرح در این صنعت تخصصی را دارد و توانسته با امکانات منحصر به فرد خود توجه آن‌ها را جلب نماید.
  • کیفیت و سهولت استفاده از بازار کفش و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در بازار کفش بوده است و همه‌ی اعضا و کادر تخصصی تمام  تلاش خود را به بکار می‌گیرند تا خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوب را برای مخاطبان خود به ارمغان آورند.
  • عضویت و فروش محصولات در سایت بازار کفش بصورت رایگان برای تولید کنندگان- بنگاههای فروش کفش - خرده فروشان و همچنین تامین کنندگان مواد اولیه این صنعت میباشد.