قوانین فروشندگی دربازار کفش

مقدمه :

امروزه هر کسب و کاری چه تولید کننده و یا توزیع کننده باشد نیازمند عرضه کالای خود در محیطی پیشرفته تر از محیط های قدیمی می باشد بازار کفش نیز در این حیطه کاری ایده هایی نوینی دارد که این امکان را می دهد فروشنده ها با کمترین هزینه بیشترین فروش و بالاترین درآمد را داشته باشند.
از این رو بازار کفش به کسانی که می خواهد در این فروشگاه به عنوان یک فروشنده فعالیت کنند و کالا های خود را به فروش برسانند کمک خواهد کرد تنها کافیست به عنوان فروشنده در این فروشگاه ثبت نام کنند و طی مراحل درون سازمانی بازار کفش و پس از تایید شدن کسب کار آن ها مشغول فروش شوند بازار کفش نیز در این مسیری که فروشندگان قرار گرفته اند انواع آموزشات و ترفند های نوین را که فروشندگان جهت فروش بیشتر و رضایت بالا مشتری نیاز دارند به آن ها خواهد داد تا بتوانند کسب کار خود را گسترش داده و محیط خدمات رسانی شان را بیشتر و بیشتر کنند.

قوانین چند فروشندگی فروشگاه بازار کفش:

  1. کالای عرضه شده به مشتری، به هیچ دلیل موجه و غیر موجه، نباید با کالای بررسی شده مغایرت داشته باشد و یا ایرادی در آن وجود داشته باشد و نیز کالای عرضه شده نباید غیر اصل و قاچاق باشد و این مستلزم این است که محصول مجوزهای واردات را کسب کرده باشد
  2. در صورت عدم رعایت موارد بند 1 ، ضمن عودت کالا، فروشنده مسئول پرداخت خسارت ایجاد شده و جریمه در نظر گرفته شده است.
  3. در صورت تکرار مجدد بند 1، بازار کفش، علاوه بر اعمال بند 2، کاربری فروشنده را برای همیشه مسدود خواهد کرد.
  4. کالای ارائه شده، حتما باید دارای موجودی باشد و در صورت اتمام موجودی، کالا، بلافاصله باید به حالت ناموجود تغییر وضعیت داده شود. موجودی کالا، باید توسط فروشنده کنترل شود.
  5. زمان ارسال کالا به مشتری، در بخش آدرس فرستنده می بایست آدرس بازار کفش نیز درج شود.
  6. اطلاعات ارسال بسته، می بایست در اختیار بازار کفش قرار داده شود تا از طریق بازار کفش قابل پیگیری باشد.
  7. حداکثر زمان ارسال کالا 72 ساعت می باشد. و تاخیر بیش از این به هر دلیلی، غیر موجه بوده و مشمول برخورد متناسب خواهد بود.
  8. بازار کفش متعهد میگردد هیچ نوع پورسانت یا هزینه ای از فروشندگان خود دریافت نخواهد کرد و هزینه های این سایت از اسپانسرنیگ و تبلیغات تامین خواهد شد.
  9. مبلغ دریافت شده از مشتری از بابت کالای فروخته شده، پس از تایید خریدار حداکثر ظرف 3 روز کاری به فروشنده پرداخت خواهد شد.(موقع ارسال بارنامه یا رسید پستی به بازار کفش ارایه شده و بازار کفش بعد از بررسی وجه را بدون کم و کاستی به حساب فروشنده واریز خواهد کرد.)
  10. در صورت اختلاف نظر در مورد قیمت کالا، عنوان شده توسط مشتری قیمت کارشناسی سایت، مورد استناد خواهد بود.
  11. محصولات دارای گارانتی، تاریخ گارانتی شان از روز دریافت کالا توسط مشتری، محاسبه خواهد شد.
  12. فاکتور فروش مهر خورده و امضا شده با مهر و امضا فروشنده طرف قرار داد، بایستی به همراه کالا به مشتری ارسال شود و تصویر آن نیز می بایست در اختیار سایت قرار داده شود.

فروشگاه اینترنتی بازار کفش

توجه: این قوانین بسته به نیاز روز ویرایش می شود و فروشنده موظف است این قوانین را حتما قبول کرده و به آن عمل کند.